لمس بودنت مبارک



╭∩╮(︶︿︶) دخیــــ تخســـ ╭∩╮

†◀میــ ـخوای جُلــ ــوم وایســ ــی وَلـ ــی پاهــ ـات شُـــ ـلهـ ⚠ ِحرفـ ـاتو جُــلو روم بِــ ــزَن اگـ ـِـه لاپـــات پُــ ـره▶†

این هم برای کسی که هیچ وقت نتونستم کنارش باشم 

امید سالهای از دست رفته ام ، امید سالهای بی کسی ام

تولدت هر سال بی تو اغازی است برای عاشق تر ماندنم ،

بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم:

حس بودن دوباره ات مبارک...

 

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی میشد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم 

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های اسمون

چراغونیه جشنمون ، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غم هاتو اتیش بزنم

هرچی غمو غصه داری یک شبه اتیش بزنم

تو غم هاتو فوت بکنی من ستاره بیارم

اشک چشماتو پاک کنم نور ستاره بکارم

سال روز زمینی شدنت مبارک...

 

نمیدونی چقد دوست داشتم در کنارت بودم...

نه فقط امروز...واسه همه شب و روزای عمرم...

تولدت مبارک عشقم ...امیدوارم امسال به همه ارزوهات برسی...

امشب تو خلوت خودم برات جشن تولد میگیرم...

 

باشی نباشی پیش من تو بهترین همنفسی

هرجای دنیا که میری به ارزوهات برسی

روز تولد توئه میلاد هرچی خاطره

روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره

با تمام بی وفائیت میگم :

تولدت مبارک...دوستت دارم

 

 

                                     

 

 



نظرات شما عزیزان:

tamanna
ساعت22:08---12 مهر 1394
مـیخوام بِـرَم اون قَدیمـا حَرفِـتُ بِـه مَـن تَحمـیل کُنـی {! بِشَـم عِـینِ پینُکـیو دُروغ بِـگَم تَنـبیم کُنـی {! مـیخوام یِـه شَـب بـیام خـونِه خـون نَبـاشِه چِـشام اَز گُـل {! دَهَـن ایـن بـار بِـدِه بـویِ بَسـتَنی کـیم بِـه جـا اَلـکُل {!

tamanna
ساعت22:01---12 مهر 1394
میدونی اره مَغـــــرورم!!
اره از خودراضـــــیم!!
اره اعتــماد به سقــــــفم!!
اما خوب گوش کن چی میگم و اویـــزه ی گــوشــت کن:
 ســلامتــی خـــودم که؛؛
❎مغـــرورم وغُــرورم داره نــابـودم میکنه...!
❎ســـاکتــم اما پُــراز فـــریـــادم...!
❎میخـــندم اما اشـــک مــــیریزم...!
❎قـــهــقه میزنم اما هـــق هـــق میکنم...!
❎بُـــغض میکنـــم اماشـــادم...!
❎درد دارم اما خُــوبـــم...!
❎روبه راه نیســـتم اما سَـــرپـــاهم...!
❎ناامــیدم اما امیـــد دارم...!.
اهای گُــوش کن من مَــــغرور!
من از خود راضـــی!
من اعتــماد به سقـــف از تـُــو امــثال تـــو خیــلی بهتـــرم!!
مَـــن نَـه نـــامــردم!!
نَـه خیــانت کــارم!!
نَـه بــی مــعرفتــم!!
نَـه بــی مَــرامَــم!!
این منی که میبینی نیستم من این منی هستم که نوشته هاش رو میخونی..
من همونیم که همیشه باهاتم کــنارتم!


Mahvash
ساعت9:13---16 شهريور 1394
خیلی دوست دارم فاطمه جووووون وبلا گتم عااالیییی بوووود

zahra
ساعت23:15---31 مرداد 1394
سلام بجی فاطمه خوشحالم که هر شب به وبم سر میزنی راستش اون اهنگایی که میزارم حال و هوای خودمم هست به هرحال اگه اذیت میشی ببخش...

ARASH
ساعت21:32---31 مرداد 1394
اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد
هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!


fatemeh
ساعت15:52---31 مرداد 1394
تولددددددددددددددددددددددددددد ددددددددددددددش مبارک تولد تولد تولدش مباررررررررررررررررک حالا تولد کی هس کلک خانوم خخخ
پاسخ:عشق قدیمیم


داداشی رضا
ساعت21:43---30 مرداد 1394
سلام ابجی فاطمه خوبی الهی فدات شم چرا اخه وقتی من میام تو نیستی خیلی دلم هواتو کرده زود بیا@} ;-الهی قربون ابجیم برم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






8:29|Ŧคtє๓є|



Mr.skull